Tvrtke trebaju posebnu pozornost što se tiče IT podrške.
Danas je vrlo bitan faktor svakog poslovanja kvalitetna IT podrška.
Pošto je vrlo bitno da sve funkcionira i da se kvarovi i poteškoće otklone u što kraćem roku pružamo ugovornu podršku.
Sa svakom pravnom ili fizičkom osobom se posebno ugovara održavanje s obzirom na njihove potrebe i zahtjeve.
Ono što je bitno naglasiti da na taj način sva briga oko cijele IT opreme je na nama(računala, printeri, monitori, računalna mreža i oprema, software, pohramna podataka)


IT usluga podrške pomaže spriječiti probleme prije nego se pojave, čime štedite vrijeme, novac i glavobolje. To jenaša odgovornost da bi Vam sve od računalne opreme ispravno radilo, tako da se možete usredotočiti na svoju temeljnu aktivnost. To je pouzdan način podrške, elastičan, dostupan i na raspolaganju - cijeli dan, svaki dan.

 

IT podrška za tvrtke, sa ili bez IT odjela.
Bitno je preventivno održavanje tako da se mogućnost većih problema svede na najmanju moguću mjeru.
Daljinsko rješavanje problema omogućuje rješavanje problema u roku od nekoliko minuta, ako nije potrebna fizička
prisutnost na licu mjesta.

 


Ono što je sigurno za sve korisnke s ugovornim održavanjem:

  •  početna jednokratna stabilizacija Vašeg IT okruženja, nakon kojega je moguće lakše   otkloniti sve pogreške
  •  proaktivne podrška - pronaći potencijalne zamke prije nego što postanu problem
  •  dokumentiramo cijeli sustav što nam daje veću kontrolu
  •  redoviti pregled računala i ostale opreme
  •  software & hardware revizije
  •  analiza infrastrukture i preporuke
  •  udaljeni pristup računalima za zaposlenike
  •  pohrana podataka
  •  neograničena telefonska, email i remote podrška
  •  2 sata odziv za kritične kvarove na lokaciji korisnika

 

COPYRIGHT (C) 2017 ANATRON d.o.o. SVA PRAVA PRIDRŽANA.